Для введення залишків за невиконаними замовленнями клієнтів (або постачальникам) необхідно:
1) Зареєструвати замовлення клієнтів (замовлення постачальникам), в яких потрібно вказати перелік не відвантажених (не взятих) позицій;
2) Ввести документ «Введення початкових залишків», в якому зафіксувати залишок заборгованості (або аванс) покупця (постачальника).
Доступ: Адміністрування → Початкове заповнення → Документи введення початкових залишків.
У документі необхідно вибрати те замовлення клієнта (замовлення постачальнику), за яким є заборгованість.
Примітка. Введення залишків слід оформляти, якщо на момент фіксації залишків є заборгованість за конкретним замовленням. Якщо по всім попереднім поставкам (відвантаженнях) постачальник (клієнт) вже розплатився, то вводити нічого не потрібно!
Для конфігурацій: BAS УТ.