BAS КУП

BAS КУП
64800 грн.
Замовити демонстрацію
Майнові права інтелектуальної власності на програми BAS належать NetHelp (Польща).

BAS Комплексне управління підприємством використовується для виконання основних бізнес-процесів, автоматизуючи підприємства різних галузей, незалежно від видів діяльності.

Продумана система організації роботи направлена на створення зручної взаємодії підрозділів, чіткого розподілу доступу користувачів програми до інформації та збільшення продуктивності праці служб підприємства. Особливо зручним і інтуїтивно зрозумілим інтерфейс BAS КУП буде для тих, хто вже має досвід роботи з конфігураціями програм попередніх поколінь автоматизованих систем обліку.

Для чого призначена система BAS КУП?

BAS КУП - це ефективний програмний продукт для зростаючого бізнесу – малих і середніх підприємств, управлінські процеси яких необхідно ефективно координувати та узгоджувати дії декількох виконавців. Для компаній, які зацікавлені в планомірному розвитку та веденні своєї діяльності у суворій відповідності до букви закону, дана система виявиться справжнім порятунком і розкриє всі можливості для подальшого розширення та зміцнення своїх позицій на ринку. Це зведе ризик помилок до мінімуму та дозволить повністю реалізувати свій потенціал.

Щоб зрозуміти наскільки програма підходить Вам та щоб полегшити її впровадження, рекомендуємо пройти навчання на курсі «Використання прикладного рішення BAS КУП».

Чим BAS КУП допоможе вашому бізнесу?

BAS Комплексне управління підприємством - рішення, що охоплює основні контури управління і обліку і дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. За своїми можливостями BAS КУП має практично ті ж функції, що і BAS ERP, окрім підсистем МСФЗ та управління складним виробництвом. Впровадження BAS КУП дозволить:

  • автоматизувати управлінський облік і розширити свої торговельні можливості;
  • оптимізувати кадровий облік і розрахунок зарплати. Підходить для підприємств з великим штатом співробітників або складним розрахунком зарплати;
  • автоматизувати планування та бюджетування на підприємстві;
  • об'єднати роботу всіх служб та підрозділів;
  • підвищити прозорість бізнес-процесів;
  • оцінювати якість роботи підрозділів, відділів та співробітників;
  • приймати ефективні управлінські рішення.

Переваги системи:

  • розроблена на інноваційній технологічній платформі, що дозволяє її легко масштабувати, розвивати та інтегрувати з іншими системами;
  • оперативний віддалений доступ до BAS КУП через Інтернет та з мобільних пристроїв;
  • велика кількість додаткових модулів, що розширюють можливості продукту;
  • надає можливість ведення та зберігання інформації основних бізнес-процесів в єдиній інформаційній базі;
  • в системі реалізована чітка ієрархія прав доступу користувачів до об’єктів системи;
  • надає можливість ведення та зберігання інформації основних бізнес-процесів в єдиній інформаційній базі;
  • високий рівень захисту інформації.

Можливості BAS КУП

Моніторинг та аналіз показників діяльності підприємства.Для контролю та аналізу бізнесу у конфігурації вбудована система цільових показників — панель управління для керівників та менеджерів підприємства всіх рівнів. Конфігурація дозволяє: оперативно виявляти проблемні місця в роботі, контролювати проектні цілі та завдання, розмежувати права, аналізувати ефективність ключових процесів, приймати точні управлінські рішення відповідно до планів.

Управління фінансами та бюджетування. В програмі є різні способи для комплексної оцінки ефективності бізнес-моделей. Ви зможете комплексно оцінювати ефективність бізнес-моделей, аналізувати перспективи фінансового стану підприємства з урахуванням економічних факторів, в комплексі оцінювати відхилення фактичних даних від планових, аналізувати досягнуті результати та вчасно реагувати на зміни.

Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Система дозволяє: регламентувати процеси продажу та торгівлі, планувати події та отримувати нагадування щодо них, зберігати повний обсяг інформації щодо контрагентів та їх співробітників, історію взаємодії з ними, контакти, аналізувати незавершені та планувати майбутні угоди, реєструвати та оперативно відпрацьовувати претензії клієнтів, оцінювати та керувати ефективністю роботи менеджерів.

Управління продажами. Ви можете задати правила продажів як для одного клієнта, так і для цілого сегмента, виставити рахунок та надіслати комерційну пропозицію, відобразити запити клієнтів для якісного управління торгівлею, зафіксувати відвантаження товарів, організувати доставку, оформити повернення від клієнта.

Управління закупками. В програмі можливо: швидше робити вибір постачальників та умови закупівель, підбирати варіанти формування замовлень постачальникам та контролювати їх виконання, вести моніторинг цін постачальників з бази, складати графік поставок та платежів організації, коригувати надходження та повернення, працювати зі звітами.

Управління складом та запасами. Програмний продукт BAS КУП дозволяє розділити області зберігання відповідно до типу товарів, вести облік товарів на рівні складських осередків (адресне зберігання), використовувати різні стратегії відбору для оптимізації завантаження складу та ін.

Управління витратами та розрахунок собівартості. Підсистема дозволяє оцінювати витрати ресурсів за напрямами діяльності підприємства чи холдингу, вести облік витрат, розраховувати собівартість випуску продукції, матеріали, вести облік інших витрат, доходів та ін.

Управління персоналом та розрахунок заробітної плати. У системі зручно вести штатний розклад, графіки роботи та відпусток, облік робочого часу співробітників, формувати фонд оплати праці, оформлювати прийом, переведення, звільнення працівників, відображати зміни умов праці, вакансії, вести військовий облік, розраховувати заробітну плату, проводити взаєморозрахунки зі співробітниками ( картку або готівку), формувати кадрову звітність та інші корпоративні завдання.

Регламентований облік. BAS КУП містить весь необхідний інструментарій для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, зокрема підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організації. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України. Облік оподатковуваного прибутку, ПДВ та Єдиного податку реалізовано відповідно до норм Податкового кодексу України.

Інтеграція з «BAS Документообіг». Ви можете об'єднати систему з «BAS Документообігом» у рамках єдиної мережі. Спільна робота типових рішень заощадить час і оптимізує роботу: картки містять гіперпосилання для доступу до будь-яких облікових даних бази: файли, проекти, процеси, завдання, історії листування.

Придбати BAS КУП в «Проком»

Ми надаємо комплекс послуг з впровадження, доопрацювання, навчання та супроводу. Розробляємо нову функціональність: довідники, документи, звіти, друковані форми, налаштовуємо інтеграцію з іншими системами та торговельним обладнанням.

Ви можете придбати BAS КУП в нашій компанії за фіксованою вартістю та бути впевненими в якості всіх послуг. Впровадження чи перехід на багатофункціональні системи BAS КУП варто довіряти лише компаніям зі статусом «Центр ERP». Статус гарантує:

  • наявність висококваліфікованих фахівців, які зможуть задіяти всі можливості BAS КУП та розкрити потенціал системи завдяки правильному початковому настроюванню;
  • повний спектр послуг із впровадження, підтримки та супроводу BAS КУП з урахуванням специфіки роботи організації;
  • впровадження систем здійснюється відповідно до стандартів ISO 9001.

Для консультації щодо впровадження телефонуйте: +38 (067) 30-067-50, +38 (099) 30-099-50.


Залишити заявку
Залиште заявку і ми безкоштовно проведемо Вам індивідуальну презентацію та зробимо індивідуальний розрахунок вартості.
Повернутися до Переліку