Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

BAS Управління торгівлею

BAS Управління торгівлею
10800 грн.
Замовити демонстрацію
Майнові права інтелектуальної власності на програми BAS належать NetHelp (Польща).

"BAS Управління торгівлею" – сучасне рішення для оптимізації бізнес-процесів торговельного підприємства..

Для чого призначена система BAS Управління торгівлею

BAS Управління торгівлею – рішення, що надає можливість підвищити рівень контролю та управління всіма аспектами діяльності торгового підприємства, отримувати актуальну і достовірну інформацію про стан складських запасів, товарообороту, прибутковості, аналізувати ефективність роботи персоналу, клієнтів, постачальників, формувати звіти за різними критеріями та вимогами в зручному для користувача форматі.

Щоб зрозуміти наскільки програма підходить Вам та щоб полегшити її впровадження, рекомендуємо пройти навчання на курсі «Використання прикладного рішення BAS УТ».

Чим BAS Управління торгівлею допоможе вашому бізнесу?

  • Оптимізувати та збільшити ефективність управляння замовленнями клієнтів ;
  • Управляти ціновою політикою підприємства та знижками\націнками;
  • Оптимізувати складські залишки товарів;
  • Ефективно планувати купівлі та продажі;
  • Аналізувати та управляти взаєморозрахунками з контрагентами;
  • Оперативно отримувати звітність по діяльності підприємства для ефективного прийняття рішень тощо;
  • Автоматизувати управлінський облік і розширити свої торговельні можливості
  • Підвищити прозорість бізнес-процесів.

Переваги системи:

Система BAS Управління торгівлею має наступні переваги:

  • Гнучкість налаштування під потреби клієнта;
  • Інтеграція з іншими системами BAS та сторонніми програмами;
  • Мобільність та доступність з будь-якого пристрою;
  • Надійність та безпека даних;
  • Постійна підтримка та оновлення.

Можливості BAS Управління торгівлею

Планування. Модуль планування дозволяє: планувати обсяги продажів і закупівель у кількісних та сумових показниках; планувати збирання\розбирання номенклатурних позицій у кількісних показниках, що дозволяє значно оптимізувати складські запаси.

Визначення правил продажів. Реєструйте умови роботи з клієнтами (фіксуйте правила оплати, ціни продажу, забезпечення, уточнюйте ціни продажу, встановлюйте знижки або націнки). Налаштовуйте види цін та правила їх розрахунку. Керуйте знижками або націнками - зручно та гнучко призначайте конкретному клієнтові, групі клієнтів тощо. Комерційні пропозиції дозволяють фіксувати історію переговорів з клієнтом по визначеним складу і умовам продажів.

Управління замовленнями. Замовлення є ключовим документом. Управління процесом виконання замовлення забезпечується за допомогою встановлених статусів і станів документа. Стан замовлення обчислюється автоматично і інформує про поточний рівень виконання замовлення.

Купує один – продає інший. Підтримується схема роботи, при якій товар закуповується на одні організації компанії, а продається від особи інших організацій ("Інтеркампані").

Торгові представники. Реалізовано функції для керування роботою торгових представників: розподіл клієнтської бази, складання графіків візитів, планування завдань з отримання замовлень та вирішення інших питань. Програма дозволяє автоматично створювати замовлення на основі виконаних завдань та фіксувати витрати та інформацію про клієнтів.

Роздрібні продажі. Формування асортименту, призначення цін для товарів асортименту, проведення аналізу асортименту. Спеціалізоване робоче місце касира з можливістю підключення торгового обладнання.

Управління запасами. Контроль складських запасів за двома методиками – спрощене та розширене підтримання запасів. Налаштовуй підтримання запасів min-max, визначай спосіб забезпечення потреб, налаштовуй терміни забезпечення тощо. Для забезпечення потреб за планами закупівель передбачене робоче місце «Формування замовлень постачальникам за планами».

Управління закупівлями. «Замовлення постачальнику» – інструмент, що дозволяє організувати процес закупівель і контролювати як виконання товарних зобов'язань постачальника, так і власних фінансових зобов'язань. Фіксування умов роботи з постачальником, реєстрація цін постачальників, відслідковування відвантаження та оплати постачальникам, коригування надходжень та повернень постачальникам.

Управління складом. Управляйте залишками товарів в різних одиницях виміру. Ведіть окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію. Деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання, що дозволяє оптимізувати збирання товарів на складі. Для відображення операцій надходження може використовуватися як спрощена схема документообігу, так і докладний облік з використанням ордерної схеми і адресного складу.

Управління доставкою. Програма дозволяє автоматизувати процес доставки товарів клієнтам, а також процес доставки товарів при переміщенні товарів між складськими приміщеннями.

Управління фінансами. У програмі забезпечується можливість планування, реєстрації надходжень і виплат готівкових та безготівкових грошових коштів. Платіжний календар. Реалізований облік кредитів, депозитів і позик.

Контроль і аналіз діяльності підприємства. Звіт «Управлінський баланс» дає можливість контролю фінансового стану підприємства по статтях активів та пасивів в цілому по підприємству та з аналітикою по організаціях і підрозділах. Прикладне рішення дозволяє налаштувати «приладову панель» керівника, виводячи на неї різноманітні показники діяльності підприємства. Аналіз фінансового результату.

Інтеграція з «BAS Документообіг». Ви можете об'єднати цю систему з «BAS Документообігом» у рамках єдиної мережі. Спільна робота типових рішень заощадить час і оптимізує роботу: картки містять гіперпосилання для доступу до будь-яких облікових даних бази: файли, проекти, процеси, завдання, історії листування.

Придбати BAS Управління торгівлею  в «Проком»

Ми надаємо комплекс послуг з впровадження, доопрацювання, навчання та супроводу. Розробляємо нову функціональність: довідники, документи, звіти, друковані форми, налаштовуємо інтеграцію з іншими системами та торговельним обладнанням.

Ви можете придбати BAS УТ в нашій компанії за фіксованою вартістю та бути впевненими в якості всіх послуг. Впровадження чи перехід на багатофункціональні системи BAS УТ варто довіряти лише компаніям зі статусом «Центр ERP». Статус гарантує:

  • наявність висококваліфікованих фахівців, які зможуть задіяти всі можливості BAS УТ та розкрити потенціал системи завдяки правильному початковому налаштуванню;
  • повний спектр послуг із впровадження, підтримки та супроводу BAS УТ з урахуванням специфіки роботи організації;
  • впровадження систем здійснюється відповідно до стандартів ISO 9001.

Для консультації щодо впровадження телефонуйте: +38 (067) 30-067-50, +38 (099) 30-099-50.


Залишити заявку
Залиште заявку і ми безкоштовно проведемо Вам індивідуальну презентацію та зробимо індивідуальний розрахунок вартості.
Повернутися до Переліку