Всім вітання. 9 серпня ми провели безкоштовний вебінар на тему «Управління взаємовідносинами з партнерами в прикладному рішенні BAS КУП». .
Для тих, хто цікавиться конфігурацією BAS КУП – пропонуємо подивитись запис вебінару за посиланням: Частина 1 та Частина 2
Під час вебінару розглянуті наступні питання:
- Визначення функціональних можливостей програми «BAS КУП»
- Огляд нормативно-довідкової інформації, яка впливає на роботу в програмі. Партнери та контрагенти
- Налаштування підсистеми CRM та маркетинг
- Визначення цінової політики підприємства. Вили цін. Формування прайс-листів
- Використання інструментів програми для оформлення умов продажів.. Оферти та договори з клієнтами. Як впливають умови, визначені в оферті на документи продажів
- Налаштування підсистеми Продажі
- Інструменти реєстрації домовленостей з постачальниками. Оферта чи договір? Для чого в програмі номенклатура постачальника та як її використовувати
- Налаштування підсистеми Купівлі
- Як проаналізувати дефіцит запасів (товарів) на складах для забезпечення замовлень клієнтів?
- Можливості автоматичного формування замовлень для забезпечення потреб
Крім того, подивившись другу частину відео (з 16-ї хвилини), ви почуєте відповіді на питання, які цікавили слухачів, а саме:
- Яким звітом можна подивиться продажі по Бізнес-регіонам?
- Яка деталізація для аналізу взаєморозрахунків є обов’язковою? Договір чи замовлення?
- Чи є звіт для аналізу взаєморозрахунків з покупцями в розрізі бухгалтерських рахунків з виділенням авансів?
- Чи обов’язково заводити оферти? Чи достатньо вести тільки договори для контрагентів?
Щоб познайомитись з BAS КУП ближче – записуйтесь на наші курси, у нас їх багато, кожен знайде те, що буде саме йому цікаво.
Використання прикладного рішення BAS КУП
Бюджетування в прикладному рішенні BAS КУП
Оперативний контур прикладного рішення BAS КУП
Бухгалтерський облік у BAS КУП
Також знаходьте нас у соціальних мережах та приєднуйтесь, з нами вам буде працювати легше: Телеграм , Facebook , Youtube