Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

Виконання замовлення покупця при відсутності товарів на складі

Для програмних продуктів BAS КУП, BAS ERP, BAS УТ.

Розглянемо варіант, коли на підприємство надійшло замовлення від клієнта на купівлю товару, кількості якого тимчасово недостатньо на складах. В нашому прикладі використаємо спрощений метод забезпечення потреб.

На підприємстві використовується схема «Замовлення під замовлення». Налаштування знаходиться у розділі «НДІ і адміністрування»-«Налаштування НДІ і розділів»-«Продажі»-«Гуртові продажі» - «Замовлення зі складу та під замовлення»


Замовлення приймається не залежно від залишків товарів на складі, а відвантаження клієнту відбувається по мірі забезпечення.

Створений документ «Замовлення клієнта», заповнюється необхідною номенклатурою за допомогою кнопки «Додати», або «Заповнити – Підібрати товари». Для товарів дія = «До забезпечення»

Перевірка стану забезпечення замовлення клієнта

Для перевірки стану забезпечення слід скористатися кнопкою «Забезпечення» та обрати пункт «Стан забезпечення». (Рис 1)


Рис 1. Документ «Замовлення клієнта», перевірка стану забезпечення

Ще одна можливість контролювання забезпечення поточних замовлень - робоче місце «Стан забезпечення замовлень», яке можна знайти в розділі «Продажі»-«Гуртові продажі».

У цьому інструменті передбачені відбори замовлень за такими параметрами:

- Склад - на який надійде товар;
- Менеджер - що сформовав дані замовлення. (інформація про менеджера вказана на вкладці «Додатково» у замовленні клієнта);
- Товар - конкретна позиція.

Забезпечення замовлення клієнта

Створити документ «Замовлення постачальнику» можливо кількома способами:

  • «Створити на підставі» у документі «Замовлення клієнта»
  • Через журнал документів «Замовлення постачальникам», «Створити» – «За потребами»

Документ «Замовлення постачальнику» надає змогу зареєструвати попередні умови купівлі, узгоджені з постачальником та зафіксувати забезпечення.


Рис 2. Формування замовлень за потребами

По замовчанню нове замовлення буде мати статус Не погоджено (за умови використання статусів замовлень постачальників).

Оформлення надходження товару за замовленням постачальнику можливо при встановленні відповідних статусів (в залежності від номеру версії конфігурації) : «До надходження» (версія 2.1) або «Підтверджено» (версія 2.5).


Рис 3. Документ «Замовлення постачальнику» на відсутні на складі товари

Після узгодження з постачальником у даному разі встановлюється статус «Підтверджено» - дозволяє зареєструвати товари як очікувані до надходження.

У документі «Замовлення постачальнику» за допомогою функції «Створити на підставі» створити документ «Придбання товарів і послуг»


Рис 4. Документ «Придбання товарів та послуг»

Після проведення документу «Придбання товарів та послуг», в робочому місці «Стан забезпечення замовлень» (або в розділі «Склад і доставка -Забезпечення потреб») менеджер може перевірити забезпечення товарів на складі для їх реалізації за замовленням клієнта.


Рис 5. Стан забезпечення замовлення

Для того, щоб дозволити реалізацію товару за замовленням, в табличній частині документа «Замовлення клієнта» встановлюється дія «Відвантажити»


Рис 6. Документ «Замовлення клієнта», зміна дії на «Відвантажити»

Документ відвантаження може бути створений лише за умови, що в документі «Замовлення клієнта» встановлено статус «До виконання» і в переліку товарів присутній хоча б один товар із дією «Відвантажити».


Рис 7. Документ «Замовлення клієнта» у статусі «До виконання», дія «Відвантажити»

Язык материала:  ua