Облік майна підприємства в BAS Малий бізнес
Якщо є підприємство, то в нього є і майно. А разом з тим постає питання як вести облік майна в BAS Малий бізнес.
Ви не знаєте? – А ми вам підкажем! – розглянемо як прийняти майно до обліку.
1. Для можливості обліку майна увімкнемо опцію (рис.1)
Рис 1. – Опція «майно»
Ура! – скажете ви. Почекайте, цікаве по переду – скажемо ми!
2. Де можна оформити майнові документи? – це просто. Для цього передбачено цілий журнал майнових документів (рис.2).
Рис 2. – Журнал «майнові документи»
3. Список бачимо. А що далі? Давайте розглянемо кейс: «Придбання нового деревообробного станка»:
3.1. Оформлюємо Прибуткову накладну. – ми купили та отримали на склад деревообробний станок.
3.2. Приймаємо до обліку. Заповнюємо номенклатуру, вартість та одиницю виміру (рис. 3)
Рис 3. – Данні про об’єкт вкладень
Тепер нам необхідно вказати облікову інформацію об’єкту майна, що приймається (рис. 4)
Рис 4. – Вкладка «майно»
Вітаю! Ми прийняли майно до обліку.
А щоб навчитись як правильно вести облік в BAS Малий бізнес звертайтесь до нас- ЦСН Проком: Оперативне управління компанію за допомогою прикладного рішення "BAS Малий бізнес"
Багато цікавого та корисного по роботі в BAS в нашому телеграм каналі: https://t.me/Procom_ProBAS