ERP система для малого бізнесу: витрата чи інвестиція?
Є стала думка, що ERP система – це тільки для великих підприємств, а малому бізнесу вистачить папірця та калькулятора.
А ще, прийнято вважати, що ERP система це дуже дорого і малий бізнес не потягне такі витрати. Давайте спробуємо показати, що це не так!
І перше нам необхідно визначитись «Що таке ERP система»
ERP система (Enterprise Resource Planning) - це система, що допомагає планувати і контролювати ресурси компанії. Таке рішення дозволяє створити на підприємстві спільну інформаційну систему, яка включала б усі робочі процеси - від обліку і формування звітності, до планування і аналізу діяльності компанії в цілому. Впровадження всього однієї такої системи дозволить комплексно автоматизувати роботу підприємства і підняти бізнес на новий рівень.
Яку ж ERP систему обрати для малого бізнесу?
В Україні існує достойне рішення лінії BAS – і це BAS Малий бізнес. Цей невеликий, а головне не дорогий програмний продукт має серце справжньої ERP системи. Він включає в собі весь необхідний функціонал для оперативного обліку, контролю, аналізу та планування. Щоб дізнатись більше тисніть на посиланням BAS Малий бізнес. Маленька конфігурація з широким начинням
Які переваги отримаємо від BAS Малий бізнес?
Щоб отримати відповідь на це питання – розділимо на переваги:
- Цілісна система для керування бізнесом:
- інформація про постачальників та клієнтів: контакти, договори, замовлення;
- облік товарів та ресурсів;
- управління виробництвом та виробничими ресурсами;
- доходи та витрати підприємства. Фінансовий результат;
- облік грошових коштів, планування оплат, робоче місце «Платіжний календар»;
- облік розрахунків з працівниками та контрагентами;
- облік майна;
- тощо.
А гнучка система налаштування прав доступу в BAS Малий бізнес допоможе розмежувати права працівників згідно функціональних обов’язків.
- Прийняття рішень на підставі даних – різноманіття звітів допоможе проаналізувати діяльність вашого підприємства та дасть змогу прийняти управлінські рішення на користь підприємства.
- Автоматизація і контроль:
- Контролюйте та аналізуйте заборгованість вашу та ваших контрагентів;
- Спеціалізовані робочі місця для створення накладних;
- Механізм аналізу потреб, котрий розрахує дефіцит товарів по заказам та за методом підтримання запасів (min-max). В одному робочому місці аналізуй потреби та формуй замовлення постачальникам;
- Тощо.
- Підсистема кадрового обліку – досить неочікувана підсистема, але також важлива для малого бізнесу:
- Оформлення прийому на роботу, звільнення, кадрове переміщення;
- Штатний розклад та табелі;
- Облік робочого часу співробітників
-
Розрахунок заробітної плати, податків та внесків
- ТПлатіжна відомість.
Своєчасний аналіз та наявність даних для аналізу – запорука прийняття ефективних управлінських рішень.
Бажаєте записатись на демонстрацію BAS Малий бізнес: Впровадження BAS Малий бізнес
Бажаєте пройти курс з роботи в BAS Малий бізнес- ЦСН Проком допоможе : Оперативне управління компанією за допомогою прикладного рішення "BAS Малий бізнес"
А давайте ще поговоримо?!
Насправді того, що ви прочитали може бути і достатньо щоб обрати програмний продукт для обліку на вашому підприємстві.
АЛЕ!!!
Ви не маєте того, що маємо Ми (фірма Проком) – це багаторічний досвід впроваджень та консультування на підприємствах різного типу діяльності. Тому, якщо Ви до нас звернетесь – не буде помилкою. Ми завжди готові надати Вам допомогу у виборі програмного продукту саме для Вашого підприємства.
Для запису на консультацію звертайтесь за номерами 0673006750 або 0993009950.
Або за посиланням Впровадження програм BAS
Багато цікавого та корисного по роботі в BAS ви можете знайти на нашому телеграм каналі https://t.me/Procom_ProBAS