BAS Управління торгівлею чи BAS Малий бізнес? Що обрати?
Порівняння BAS УТ та BAS МБ
Що впливає на вибір BAS УТ або BAS МБ?
Фактори, що впливають на вибір:
- Кількість тих, хто безпосередньо буде працювати в системі. Частково — кількість співробітників;
- Кількість юридичних осіб, за якими буде відображатись діяльність в системі;
- Форма власності та специфіка діяльності підприємства;
- Система оподаткування (в системі спрощений механізм обліку ПДВ);
- Кількість філій (або відсутність), кількість складів (в системі простий механізм складського обліку);
- Особливості обліку та завдання, які має вирішувати система.
Про BAS Управління торгівлею
BAS Управління торгівлею — це універсальне рішення для автоматизації бізнес-процесів у торгових компаніях різного масштабу. Вона забезпечує контроль за діяльністю філій і складів, управління ціноутворенням та договірними зобов’язаннями з контрагентами. Крім того, система дозволяє планувати та реалізовувати маркетингові кампанії, покращуючи ефективність продажів.
Ця конфігурація допомагає підприємствам вести як роздрібну, так і оптову торгівлю, оптимізуючи роботу та підвищуючи продуктивність. Завдяки розширеному функціоналу та інструментам для аналітики, BAS Управління торгівлею є потужним рішенням для тих, хто прагне ефективно керувати своїм бізнесом.
Придбавши BAS УТ ви отримуєте:
- Функціонал CRM системи;
- Широкий функціонал управління замовленнями (від заявки і до фактичного виконання);
- Планування закупівель та продажів враховуючи залишки на складах;
- Широкий спектр звітів з продажів, закупівель, фінансових звітів з гнучкими можливостями налаштувань;
- Широкий функціонал по налаштуванню забезпечення;
- Синхронізацію з BAS Бухгалтерія та BAS роздрібна торгівля;
- Інтеграцію з BAS Документообіг, що дозволить вибудовувати складні процеси з багатьма етапами;
- Гнучкий функціонал по ціноутворенню, фіксації умов роботи з клієнтами та постачальниками;
Про BAS Малий бізнес
BAS Малий бізнес — це конфігурація, розроблена для невеликих компаній із чисельністю персоналу до 15 осіб та безпосередніх користувачів системи до 7 осіб. Вона забезпечує базову автоматизацію бізнес-процесів і має такі ключові особливості:
- Досить простий та зручний інтерфейс;
- Спрощений функціонал управління замовленнями;
- Спрощений функціонал управління закупівлями;
- Спрощений функціонал планування;
- Спрощений механізм управління забезпеченням;
- Спрощені можливості фіксації умов роботи з клієнтами та постачальниками;
- Спрощені можливості побудови фінансового результату;
- Проста підсистема виробництва та виконання робіт;
- Синхронізацію з BAS Бухгалтерія та BAS роздрібна торгівля. Спрощений варіант;
BAS Малий бізнес дозволяє планувати прибуток і витрати, робити фінансові звіти (спрощені варіанти), перевіряти необхідність закупівлі тих чи інших матеріалів, вести облік поставлених завдань. Ще одне його велика перевага — можливість ведення кадрового обліку, розрахунок і нарахування зарплати.
Сумніваєтесь у виборі?
Якщо маєте сумніви у виборі програмного продукту для ведення обліку – звертайтесь за номерами:
- +38 (067) 30 - 067 – 50
- +38 (099) 30 – 099 – 50
Наші спеціалісти проконсультують Вас та допоможуть зробити оптимальний вибір для вашого бізнесу.