Як підібрати систему обліку BAS
Підбір систем обліку для підприємства – це важливий та відповідальний крок в житті будь-якого підприємства.
Ми розуміємо важливість цього кроку та спробуємо Вам допомогти, зібравши найкорисніший матеріал, що допоможе в прийнятті рішення.
Давайте розберемо які ж основні системи BAS існують:
- BAS ERP – гігант серед систем BAS. Підходить для середніх та великих підприємств різних галузей та сфер діяльності. Охоплює управління операційною, фінансовою, виробничою, торгівельною, кадровою та іншими сферами багатопрофільних підприємств. Особливо актуальна для багатопрофільних підприємств з технічно складним, багатоетапним виробництвом. Регламентований облік вже присутній в системі. BAS ERP призначена для планування ресурсів підприємства, збору інформації про ключові показники діяльності, необхідної для оперативного контролю та прийняття управлінських рішень.
- BAS Комплексне управління підприємством – підходить як для малих, середніх підприємств. В ній присутнє все, окрім планування виробничої діяльності, але є можливість відображати факт виробничої діяльності (випуск продукції, списання матеріалів тощо. Ознайомитись можна за посиланням Документи відображення виробничих операцій BAS КУП). Регламентований облік вже присутній в системі. За своїми можливостями BAS КУП має практично ті ж функції, що і BAS ERP, окрім підсистем МСФЗ та управління складним виробництвом.
- BAS Малий бізнес – маленька конфігурація, але з великим серцем. Її можна назвати «ERP системою» для малого бізнесу. Підходить для торгових, сервісних та виробничих компаній з нескладним циклом виробництва. (Ознайомитись з підсистемою виробництва можна за посиланням Огляд підсистеми виробництва в BAS Малий бізнес). Регламентований облік відсутній. Для ведення бухгалтерського обліку необхідно програмний продукт BAS Бухгалтерія.
- BAS Управління торгівлею – рішення для оптимізації та обліку бізнес-процесів торгівельного підприємства. Підходить для малих, середніх торгівельних підприємств. Включає в собі лише управлінський облік. Для ведення бухгалтерського обліку необхідно програмний продукт BAS Бухгалтерія
- BAS Бухгалтерія - готове рішення для ведення обліку в організаціях, які здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову, роздрібну та комісійну торгівлю (у тому числі субкомісію), надання послуг, виробництво тощо. Крім того, за допомогою BAS Бухгалтерія можуть вести облік ФОП, які застосовують спрощену систему оподаткування або загальний режим оподаткування.
Окремої уваги заслуговує BAS Документообіг - це сучасна ECM-система (Enterprise Content Management) з широким набором можливостей для управління діловими процесами організації та спільною роботою співробітників. Завдяки інтеграції з BAS ERP, BAS Комплексне Управління Підприємством, BAS Управління торгівлею – ви можете налаштовувати найскладніші процеси погодження.
Корисний матеріал для тих хто підбирає систему.
-
Пригоди велосипедистів в автомобілі - Зухвала спроба Сергія Бутенко, директора ТОВ "Проком", допомогти тим хто обирає ERP, або готується її впроваджувати.
-
Порівняння можливостей BAS УТ, BAS КУП, BAS ERP - Як показує практика, найкращий варіант порівняння – створення матриці. Тому ми спробували описати основні відмінності найпопулярніших програмних продуктів BAS Управління торгівлею (BAS УТ), BAS Комплексне управління підприємством (BAS КУП) та гіганта обліку BAS ERP.
-
Який програмний продукт BAS обрати для торгівельного підприємства - В даній статті ми спробуємо розібрати який програмний продукт найкраще може підійти для вашого торгівельного підприємства. Розглянемо на прикладі кейсів
-
ERP система для малого бізнесу: витрата чи інвестиція? - прийнято вважати, що ERP система це дуже дорого і малий бізнес не потягне такі витрати. Давайте спробуємо показати, що це не так!
-
Сценарії впровадження BAS ERP - Ми, в ПРОКОМі, вважаємо, що успіх такого складного проекту як впровадження BAS ERP значною мірою (може навіть більше за 50%) визначається сценарієм, тобто послідовністю етапів виконання проекту.