Увага! Випуск редакції 3.5 програми "BAS Управління торгівлею"
Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

Увага! Випуск редакції 3.5 програми "BAS Управління торгівлею"

04.05.2024

Порталі Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) сповістив користувачів і партнерів про випуск нової редакції 3.5 рішення "BAS Управління торгівлею"

Опис основних функціональних можливостей програмного продукту "BAS Управління торгівлею" редакції 3.5

Планування

Програма дозволяє планувати обсяги продажів і закупівель в кількісних і сумових показниках, обсяги збирання (розбирання) в кількісних показниках, а також виконувати асортиментне планування продажів.

Визначення правил продажу

Умови роботи з клієнтами

Для реєстрації типових умов продажу, що застосовуються до сегменту партнерів (оптові клієнти, дистриб'ютори, мережеві магазини і т.д.), передбачені типові угоди з клієнтами, використання яких дозволить встановити:

  • цінові умови (ціни та знижки)
  • фінансові умови (валюта, графік, форма оплати, порядок розрахунків)
  • логістичні умови (склад відвантаження, термін поставки)
  • інші (організація, оподаткування, сегмент клієнтів, сегмент номенклатури і т.д.)

Встановлення цін

Прикладне рішення дозволяє визначити різні види цін товарів. Для кожного виду ціни визначаються валюта ціни, правила розрахунку, метод округлення і т.д.

Для кожного виду ціни визначаються свої правила розрахунку (спосіб завдання ціни).

Умови за знижками (націнками)

Передбачена можливість призначати ручні і автоматичні знижки (націнки). Знижки (націнки) можуть застосовуватися як в оптовій, так і роздрібній торгівлі.

Знижка (націнка) може бути призначена:

  • конкретному клієнту відповідно до умов продажу (при оформленні індивідуальної угоди з клієнтом) або групі клієнтів відповідно до умов продажу (при оформленні типової угоди з клієнтами)
  • за картою лояльності певного виду, пред'явленої клієнтом
  • при оформленні продажів з конкретного складу (магазину)

Управління запасами

Ключовими цілями процесу управління запасами є:

  • наявність запасів на складі в необхідній кількості
  • досягнення бажаного рівня обслуговування клієнтів
  • зниження потреби в оборотних коштах
  • поліпшення показників оборотності товарів
  • зниження витрат підприємства на закупівлю і зберігання товарів
  • усунення надлишкових запасів

Для повного досягнення вищевказаних цілей прикладне рішення дозволяє підтримувати запаси на складі, забезпечувати кількість товарів за поточними замовленнями на відвантаження і забезпечувати потреби за планами закупівель.

Управління закупівлями

Для управління закупівлями передбачені різні можливості:

  • підбір постачальників товарів
  • різні умови закупівель
  • підтримка різних схем прийому товарів від постачальника
  • різні варіанти формування замовлень постачальникам і контроль їх виконання
  • корегування й закриття замовлень постачальникам
  • моніторинг цін постачальників
  • оформлення поставки товарів
  • складання графіків поставок і графіків платежів
  • коригування надходжень і повернення постачальникам

Управління складом

Реалізований детальний оперативний облік товарів на складах, забезпечується повний контроль запасів товарів на підприємстві.

Прикладне рішення дозволяє:

  • управляти залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів
  • вести окремий облік власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію
  • деталізувати розташування товару на складі за місцями зберігання, дозволяє оптимізувати збирання товарів на складі
  • враховувати серії товарів (серійні номери, терміни придатності і т.п.)
  • задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші)
  • враховувати податковий код (код УКТЗЕД, КВЕД, ознаку імпортного товару) і номер ВМД
  • оформляти операції збирання/розбирання товарів
  • резервувати товари

Фінанси

Планування руху грошових коштів

У програмі забезпечується можливість планування, реєстрації надходжень і виплат готівкових та безготівкових грошових коштів. Узагальнені дані про планування руху грошових коштів представляються у вигляді платіжного календаря.

Визначення фінансового результату

Облік собівартості ведеться в розрізі організацій, що дозволяє підвищити сумісність з бухгалтерським обліком. Є можливість обирати облікову політику обліку собівартості складських залишків в розрізі партій (документів надходження), а також списання партій при вибутті товарів за методом ФІФО. Підтримуються наступні методи розрахунку собівартості запасів:

  • Середня за місяць
  • FIFO (зважена оцінка)
  • FIFO (змінна оцінка)

Регламентований облік згідно з українським законодавством

У прикладному рішенні ведеться облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку.

Підсистема обліку ПДВ призначена для виписки податкових документів.

Передбачено автоматичне нарахування податкових зобов'язань і кредиту. Підтримуються наступні моменти нарахування податкових зобов'язань і кредиту:

  • За 1-ою подією
  • По оплаті
  • По відвантаженню

З приводу придбання нового програмного продукту звертайтесь до нас в ТОВ «Проком» ((099) 30-099-50, (067) 30-067-50) або до своєї обслуговуючої компанії.