Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

Звіти для аналізу Угод з клієнтами (BAS ERP; BAS КУП)

В даній статті ми пропонуємо ознайомитись з основними звітами BAS ERP та BAS КУП для аналізу роботи з Угодами з клієнтом.

Попередньо зверніть увагу на термін «Потенціал угоди» - це первинна сума котру клієнт готовий витратити на покупку товару. Данна сума є приблизною сумою первинного попиту клієнта і може відрізнятися від суми замовлення.

1. Воронка продажів

І перший звіт це Воронка продажів – по суті це основний звіт котрий формується за даними етапів Угоди з клієнтом.

Звіт призначений для оцінки ефективності роботи на кожній стадії продажу. Для коректного аналізу рекомендується встановлювати відбір за видом угоди, так як звіт формується відповідно до тих етапів процесу продажу, які передбачені у виді угоди. (рис.1)


Рис 1. – Звіт «Воронка продажів»

В табличній частині звіту ми можемо проаналізувати:

  • Скільки і які етапи угоди в роботі, оцінити «потенціал в роботі» етапу угоди
  • Скільки і які етапи угоди виграно, оцінити «потенціал виграно» етапу угоди
  • Скільки і на якому етапі угоду програно, оцінити «потенціал програно» етапу угоди
  • Тривалість угоди

Додатково візуалізується інформація щодо загального числа угод (виграні, програні, в роботі), а також потенційна сума продажу (виграна, програна, в роботі).

2. Ефективність угод

Звіт показує деталізацію за кількістю виграних/програних і тих, що знаходяться в роботі, угод, потенційної суми продажів, а також у розрізі відповідального менеджера. (Рис.2)


Рис 2. – Звіт «Ефективність угод»

Звіт показує загальну інформацію про статус угоди, потенційної суми продажу (потенціал угоди), а також % частки кількості угод та їх потенціалу від загальної кількості угод за видом.

3. Первинний попит

Звіт призначений для аналізу ступеня задоволеності первинного попиту, зареєстрованого в угоді з клієнтом (причин незадоволеності первинного попиту, переліку товарів, які були зареєстровані в первинному попиті і не були поставлені клієнту, а також відсоток і суму на яку не був задоволений первинний попит клієнта) (рис. 3).


Рис 3. – Звіт «Первинний попит»

Додатково слід зазначити, що цей данні про суму задоволення первинного попиту базуються виключно на підставі Потенціалу угоди.

4. Причини програшу

Звіт призначений для аналізу кількості програних угод за період вказаний при формуванні звіту, а також виявлення основних причин програшу угод і оцінки потенційних сум, яких не вдалося отримати. (Рис.4)


Рис 4. – Звіт «Причини програшу»

5. Валовий прибуток по угодах по організаціях

Звіт призначений для аналізу валового прибутку і впливаючих на його формування факторів в розрізі угод з клієнтами у валюті регламентованого або управлінського обліку без ПДВ (рис.5).


Рис 5. – Звіт «Валовий прибуток по угодах по організаціях»

Зверніть увагу. Якщо замовлення клієнта або реалізація товарів та послуг створені без зазначення угоди, то відповідно в ієрархії відображаються як «Продажі за замовленнями» та «Продажі без замовлень» відповідно.

За необхідністю можемо проаналізувати більш деталізовано – по замовленнях\реалізаціях. Для цього необхідно виконати відповідне налаштування звіту. (Рис.6)


Рис 6. – Налаштування звіту

6. Валовий прибуток організацій

Звіт призначений для аналізу результатів продажів товарів і надання послуг клієнтам у валюті регламентованого або управлінського обліку без ПДВ . Дозволяє оцінити прибутковість продажів по організаціях, підрозділах, менеджерах, номенклатурних позиціях, а також перевірити факти продажів товарів нижче їх собівартості.(Рис.7) А зробивши деякі налаштування ви можете оцінити потенційну суму угоди з фактичним виторгом. (Рис.8)


Рис 7. – Валовий прибуток організацій


Рис 8. – Налаштування звіту

7. Валовий прибуток підприємства

Звіт призначений для укрупненого аналізу валового прибутку і впливаючих на його формування факторів - виторгу, собівартості і додаткових витрат у валюті управлінського обліку з ПДВ або без ПДВ. У звіт виводиться "наскрізна" собівартість товарів по підприємству в цілому. (Рис.9)


Рис 9. – Звіт «Валовий прибуток підприємства»

Для детального аналізу та порівняння суми Потенціалу угоди з фактичними продажами також можемо в налаштуваннях звіту вивести Потенціал угоди


Язык материала:  ua