Як обрати програму 1С:Підприємство для автоматизації бізнесу?
Типові рішення:
- Бухгалтерія 8 для України
- Зарплата і управління персоналом 8
- Управління виробничим підприємством 8
- CRM для України
Рішення «1С:Підприємство» для торгівлі:
- Управління торгівлею 8
- Торгівля для приватних підприємців 8
- Роздріб 8
- Логістика: Управління складом 3.0
- Управління торговим підприємством 8
Рішення «1С:Підприємство» для бюджетної сфери:
- 1Бухгалтерія для бюджетних установ 8
- Зарплата і кадри для бюджетних установ 8
Рішення «1С:Підприємство» для будівельної галузі:
- Управління будівельною організацією 8
Рішення «1С:Підприємство» для автотранспортних підприємств:
- Управління автотранспортом 8. Стандарт
Рішення для автоматизації галузі освіти та культури:
- Університет ПРОФ
- Набір для бухгалтерії освітньої установи 8
- Автоматизоване складання розкладу. Університет 8
- Коледж ПРОФ
«Бухгалтерія 8 для України» – рішення для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку регламентованої звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т.д. Повноцінна максимально проста для автоматизації та ведення усіх розділів бухгалтерського і податкового обліку конфігурація, але
- не ведеться управлінський облік;
- немає підсистем планування;
- «урізана» підсистема обліку заробітної плати, зокрема немає розрахунку «середнього», тобто лікарняні та відпускні розраховуються «вручну»;
- Не має CRM.
Рішення «1С:Підприємство» для автоматизації кадрового обліку та обліку заробітної плати:
Рішення «1С:Підприємство» для торгівлі (автоматизовано тільки управлінський облік)
«Управління торгівлею 8»
«Торгівля для приватних підприємців 8»
«Роздріб 8 для України»
«Логістика: Управління складом 3.0»
Комплексні рішення «1С:Підприємство» (автоматизовано одночасно бухгалтерський, податковий та управлінський облік)
- Управління торговою діяльністю;
- Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
- Управління персоналом і розрахунок зарплати;
- Управління складом і логістикою;
- Фінансовий облік;
- Управління взаєморозрахунками;
- Облік необоротних активів;
- Облік виробництва (мінімальний функціонал);
- Бухгалтерський і податковий облік.
- Комплексне управління ресурсами підприємства (ERP);
- Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
- Зарплата, управління персоналом і кадровий облік (HRM);
- Управлінський облік;
- Фінансовий облік;
- Облік за МСФЗ;
- Управління складом і логістикою;
- Облік необоротних активів;
- Управління виробництвом;
- Управління витратами;
- Бухгалтерський і податковий облік.
УПП – комплексне прикладне рішення, що охоплює основні контури управління и обліку на виробничому підприємстві України. Це максимально повний комплексний продукт автоматизації, в якому «закладено» можливості більшості інших конфігурацій, а також реалізовані блоки «бюджетування» та МСФЗ (міжнародна система фінансової звітності). Однак УПП є досить складним і часто дорогим для автоматизації програмним продуктом (насамперед за рахунок впровадження). Тому його впровадження найчастіше здійснюють великі компанії та холдинги. Як альтернатива для автоматизації управлінського обліку виробничих підприємств «середньої руки» може бути також розглянута конфігурація УНФ (опис див. нижче). Однак сьогодні автоматизація малих і середніх приватних підприємств на таких серйозних програмних продуктах як УПП становиться можливою завдяки групі підтримки малого бізнесу Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), яка реалізує в Україні різні програми підтримки. Одна з них – надання сприяння у розвитку малих і середніх приватних підприємств, шляхом часткової компенсації їх витрат на консалтинг та автоматизацію.
Спеціалізовані рішення «1С:Підприємство» (автоматизований тільки управлінський облік або його складова частина)
«Управління невеликою фірмою» (УНФ)
Дана конфігурація призначена для автоматизації оперативного управління на підприємствах малого бізнесу. Включає в себе основні ділянки діяльності підприємства: управлінський, виробничий облік, а також базовий блок підсистеми CRM. Продукт призначений для використання на підприємствах з наступними напрямками діяльності: виробництво продукції, надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, торгівля.
Має сучасний і комфортний інтерфейс, що дозволяє працювати віддалено. Реалізовано обмін даними з конфігурацією «Бухгалтерія 8 для України» (що означає, що до неї можна автономно підключити автоматизований бухгалтерський та податковий облік діяльності підприємства).
«1С:Підприємство. CRM для України»
Рішення для автоматизації процесів взаємовідношень з клієнтами, для ефективної роботи відділів продажів, маркетингу, сервісного обслуговування на всіх етапах взаємодії з клієнтами, при цьому враховуються особливості українського обліку. «CRM» – це аналітичні рішення класу CRM (Customer Relationship Management – Управління відносинами з клієнтами) з можливістю управління бізнес-процесами підприємства (BPM), інтеграції з телефонією (CTI), Інтернет (web-інтерфейс, електронна пошта, ГІС) та ІТ-інфраструктурою компанії (офісні додатки і системи автоматизації). Для України випускаються CRM-рішення для малого бізнесу («CRM СТАНДАРТ для України»), а також для середнього та великого бізнесу («CRM ПРОФ для України»).
Дана конфігурація призначена для компаній, що працюють з високим рівнем конкуренції. Дозволяє підвищити лояльність клієнтів і знизити витрати на рекламу. Реалізовані такі основні можливості:
- обліку і планування подій комунікацій з клієнтами;
- контроль за ледачими і недосвідченими менеджерами;
- збір інформації від клієнтів;
- планування та аналіз рекламних компаній.