Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

Декілька складів у програмі «BAS Малий бізнес». Налаштування розділу «Склад»

Для можливості використання декілька складів у програмі «BAS Малий бізнес» необхідно зробити попередні налаштування. Для цього треба перейти в меню: «Налаштування» – «Більше можливостей: налаштування програми» – «Склад» та встановити необхідні прапорці (рис.1):

  • «Декілька складів» – можливість обирати склад в шапці документу;
  • «Дозволити склади в табличних частинах». Останнє налаштування робиться при необхідності, якщо підприємству потрібна можливість оформлювати в програмі одним документом господарську операцію складського обліку одразу на декілька складів. Наприклад, оприбуткування одним документом надходження товарів від постачальника на різні склади, склад при цьому можна обирати в табличній частині документу для кожної номенклатури окремо.


Рис 1. – Налаштування розділу «Склад»

Після включення даного налаштування в розділі «Компанія» – «Склади та магазини», створюємо необхідну кількість складів (рис.2).


Рис 2. – Створення складів

Додаткові налаштування для опції «Дозволити склади в табличних частинах»

Опція вмикає можливість потенційного використання кількох складів для прибуткової та видаткової накладної, у замовленні покупця тощо. Остаточно ця можливість підключується у документі за допомогою кнопок «Ще» – «Шапка/таблічна частина» (рис.3). Де положення складу в документах обирається значенням перемикача «У табличній частині»:


Рис 3. – Настройка складу у табличній частині документу

Після цього налаштування з’явиться склад у табличній частині документа (рис.4).


Рис 4. – Склад у табличній частині документа

Відзначимо, що:

  • Це налаштування працює для конкретного документу, в якому воно було виконано.
  • Налаштування можна зберігати, якщо натиснути відповідну кнопку «Запам'ятати вибір» (рис. 3). В цьому випадку воно буде застосоване для всіх документів даного виду
  • • Також є можливість в картці користувача: «Налаштування» - «Мої налаштування» -«Налаштування користувача» - «Основні значення для підстановки в документи і довідники»:
    • визначити основний склад користувача за замовченням. Цей склад буде автоматично підставлятись в документах;
    • визначити за замовченням положення складу в документах виробництва, відвантаження, надходження


Хочете дізнатись більше про правила ведення складського обліку в BAS Малий бізнес та навчитися професійно працювати у програмі – записуйтесь на курс Оперативне управління компанією за допомогою прикладного рішення "BAS Малий бізнес".

ЗТакож наші фахівці допоможуть, якщо Вам потрібні консультації щодо початкових налаштувань або супровід та послуги програмістів щодо доробки програми «BAS Малий бізнес» та інших конфігурацій системи BAS.

Ще багато цікавого, новини та лайфхаки на нашому  Телеграм каналі.

Язык материала:  ua