Чи обов'язково заповнювати оферту в замовленні клієнта?
Почнемо з того «А що таке оферта?»
Оферта – це об’єкт системи BAS ERP, BAS КУП, BAS УТ. Призначенням оферти є фіксацію умов продажів\купівель , які використовуються при продажу або купівлі товару\послуги.
В оферті клієнта ми можемо зареєструвати/зафіксувати основні правила продажу:
- Ціни, за якими буде здійснюватися продаж;
- Умови оплати. Що допомагає нам планувати оплати від клієнта;
- Знижки, котрі будуть надані при продажу;
- Уточнювати ціни на товари для продажу;
- Тощо;
Самі умови в оферті клієнта застосовуються для автоматичного заповнення первинних документів (замовлення, накладна). Надалі дозволяє контролювати відхилення від умов продажів.
Де увімкнути використання оферт?
Розділ НДІ і адміністрування → Настройка НДІ і розділів → Продажі. Обрати значення в реквізит «Використання оферт клієнтам»
Чи обов'язково її заповнювати в замовленні клієнта?
Відповідь ТАК, якщо ви обрали значення реквізиту «Використання оферт клієнтам» відмінне від значення «Не використовувати»
Щоб навчитись якісно працювати в програмах BAS – запрошуємо на наші курси. Ознайомитись з переліком та записатись можете за посиланням:
Сертифіковані курси від ЦСН «Проком» — Корпоративне та індивідуальне навчання