Цель нашей компании -   предоставление качественных услуг по   обучению и консультированию клиентов.

Облік майна підприємства в BAS Малий бізнес

Якщо є підприємство, то в нього є і майно. А разом з тим постає питання як вести облік майна в BAS Малий бізнес.

Ви не знаєте? – А ми вам підкажем! – розглянемо як прийняти майно до обліку.

1. Для можливості обліку майна увімкнемо опцію (рис.1)


Рис 1. – Опція «майно»

Ура! – скажете ви. Почекайте, цікаве по переду – скажемо ми!

2. Де можна оформити майнові документи? – це просто. Для цього передбачено цілий журнал майнових документів (рис.2).


Рис 2. – Журнал «майнові документи»

3. Список бачимо. А що далі? Давайте розглянемо кейс: «Придбання нового деревообробного станка»:

3.1. Оформлюємо Прибуткову накладну. – ми купили та отримали на склад деревообробний станок.

3.2. Приймаємо до обліку. Заповнюємо номенклатуру, вартість та одиницю виміру (рис. 3)


Рис 3. – Данні про об’єкт вкладень

Тепер нам необхідно вказати облікову інформацію об’єкту майна, що приймається (рис. 4)


Рис 4. – Вкладка «майно»

Вітаю! Ми прийняли майно до обліку.

А щоб навчитись як правильно вести облік в BAS Малий бізнес звертайтесь до нас- ЦСН Проком: Оперативне управління компанію за допомогою прикладного рішення "BAS Малий бізнес"

Багато цікавого та корисного по роботі в BAS в нашому телеграм каналі: https://t.me/Procom_ProBAS


Язык материала:  ua