Цель нашей компании -   предоставление качественных услуг по   обучению и консультированию клиентов.

Питання – відповіді: BAS Комплексне управління підприємством

Сьогодні ми розбираємо питання від наших слухачів щодо роботи в конфігурації BAS Малий бізнес

Питання:

Товар відсутній на складі, а документ «Реалізація товарів і послуг» проводиться. Що робити щоб не проводився?

Відповідь:

Так, дійсно, документ «Реалізація товарів і послуг може проводитись, але тільки у випадку якщо не встановили контроль залишків.

Як це зробити? – в BAS Комплексне управління підприємством існує 2 варіанти для контролю залишків:

  • На складі: в картці складу на вкладці Основне встановити прапорець «Контролювати забезпечення». В даному випадку контроль забезпечення відбувається для тих товарів, що зберігаються на складі або в замовленнях (постачальників, збирання\розбирання, переміщення тощо)
  • По організаціях: Розділ НДІ і адміністрування _ Настройка НДІ і розділів_ Фінансовий результат і контролінг – увімкнути опцію «Контролювати залишки товарів організації»

Контроль по залишках організацій та на складах проводиться незалежно. Контролюються як залишки товарів на складі, так і залишки товарів організацій. Контроль залишків товарів організацій відбувається за настройками передачі товарів між організаціями.

Питання:

При підборі номенклатури у замовлення клієнта або у реалізацію не бачу залишків.

Відповідь:

Форма підбору працює у розрізі складу, котрий вказали на вкладці «Основне» картки документа. Якщо забули вказати склад- у підборі залишків не побачите.

Питання:

Яким чином дізнатись залишок грошей у підзвітних осіб?

Відповідь:

Розділ Казначейство_ Звіти по казначейству звіт «Відомість по грошових коштах у підзвітних осіб»

Також є можливість проконтролювати через робоче місце «Авансові звіти до оформлення» у розділі «Казначейство»

Питання:

Які послуги надає Проком?

Відповідь:


Язык материала:  ua