Цель нашей компании -   предоставление качественных услуг по   обучению и консультированию клиентов.

ПрАТ "Запоріжкран"

ПрАТ "Запоріжкран"

Запорізький завод важкого кранобудування був побудований в 1928 році. З серпня 2005 року основним акціонером ПрАТ «Запоріжкран» є фінська транснаціональна корпорація Konecranes, що належить до числа світових лідерів в області кранобудування.

Викладачі ЦСН «Проком» навчали користувачів та програмістів ПрАТ «Запоріжкран» та брали участь у впровадженні інформаційної системи BAS ERP.

В ході реалізації проекту були виконані роботи з перенесення інформації із застарілих систем обліку. Були вироблені правила редагування нормативно-довідкової інформації, а також розроблені інші регламенти взаємодії підрозділів при роботі в загальній інформаційній базі.

Особлива увага приділялася навчанню фахівців. На першому етапі курси в ЦСН «Проком» пройшли фахівці відділу інформаційних технологій. На другому етапі - працівники бухгалтерії. При цьому паралельно з навчанням проводилась дослідна експлуатація системи на даних одного місяця. На третьому етапі, безпосередньо перед початком промислової експлуатації (за 3-4 тижні) почалося навчання персоналу відділів логістики, комірників, працівників договірного відділу. Такий підхід дозволив почати промислову експлуатацію системи в максимально стислі терміни. Проект почався в середині 2007 року, а корпоративна звітність за 4 квартал 2007 року була отримана вже за допомогою «Управління виробничим підприємством».

В автоматизованій системі працюють: бухгалтерія, планово-економічний відділ, відділ кадрів, відділ логістики, виробничо-диспетчерський відділ.

Генеральний директор ЗАТ «Конекрейнс-УКРАЇНА» Тучинський Валентин Валентинович:

"В цілому, ми задоволені результатами першого етапу проекту впровадження BAS ERP на ПрАТ «Запоріжкран». Тепер на підприємстві функціонує єдина система, що об'єднала всі ділянки обліку. Оперативність формування управлінських звітів істотно зросла. Наприклад, аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, на складання якого раніше витрачався кілька годин, тепер може бути сформований натисненням однієї кнопки в будь-який момент часу. Причому кожен керівник може зробити це сам на своєму робочому місці. Та й об'єктивність даних в управлінських звітах, на мій погляд, істотно зросла."

Перезвоните мне