Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

BAS Управління торгівлею – Питання-Відповідь

BAS Управління торгівлею – рішення, що надає можливість підвищити рівень контролю та управління всіма аспектами діяльності торгового підприємства, отримувати актуальну і достовірну інформацію про стан складських запасів, товарообороту, прибутковості, аналізувати ефективність роботи персоналу, клієнтів, постачальників, формувати звіти за різними критеріями та вимогами в зручному для користувача форматі.

Питання:

Як вести довідник «Контрагенти» щоб була можливість відображати холдингову структуру контрагентів або мережі магазинів? Потрібно бачити що відвантажуємо торгівельній точці, а платить материнське підприємство

Відповідь:

Для цього існує розподіл контрагентів на 2 сутності:

  • Партнери – як управлінська структура контрагента (кому відвантажуємо або хто нам відвантажує)
  • Контрагент – як фінансова сутність (хто нам сплачує або кому ми сплачуємо)
Щоб увімкнути – Розділ НДІ і адміністрування_ Настройка розділів_ CRM і маркетинг та увімкнути «Незалежно вести партнерів і контрагентів».
Це дасть змогу створювати підпорядковану структуру та обирати за потребою контрагента материнського підприємства:



При цьому в документах купівлі\продажу буде 2 реквізити «Партнер» (клієнт/постачальник) та «Контрагент»


Питання:

Є ордерний склад на якому включена ордерна схема при відвантаженні. Робимо реалізацію на товар без замовлення і видаткового ордера, і в звіті контроль оформлення документів пише "Завершіть оформлення видаткових ордерів", Підкажіть будь-ласка як можна  завершити ?

Відповідь:

Якщо склад ордерний та увімкнена в налаштуваннях складу - ордерна схема при відвантаженні та або приймання -відповідно фінансові документи роблять відвантаження у фінансовому обліку і кількість на складі не змінюється.

Для складського відвантаження\ приймання необхідно зайти в розділ Склад і доставка_ Ордерний склад та скористатись робочим місцем приймання або відвантаження відповідно.

Далі, залежить від загальних налаштувань розділу Склад і доставка. буде або вже створений складський ордер і треба змінити статус ордеру на ВІДВАНТАЖЕНО або буде розпорядження у вигляді замовлення або фінансового документу - необхідно виділити та натиснути Створити ордер та перевести ордер у відповідний стан.

У вашому випадку кількість товару на складському залишку не змінилась.

Питання:

Як в BAS УТ відобразити видачу поворотної грошової допомоги?

Відповідь:

Як отримання так і повернення грошової допомоги (безпроцентної) можна відобразити за допомогою платіжних документів. При цьому обираємо операцію Інші витрати/ Інші надходження.

На вкладці «Розшифровка платежу» обираємо відповідну Статтю активів\пасивів з аналітикою «Фізичні особи».

Питання:

Чому в Замовленні клієнта не можу контролювати забезпечення товарів? 

Відповідь:

Щоб була можливість контролювати забезпечення замовлень потрібно в розділі НДІ і адміністрування_ Продажі увімкнути режим роботи з замовленнями «Замовлення зі складу і під замовлення».


Тоді в документах у вас з’явиться колонка «Дії», за допомогою котрої зможете контролювати забезпечення:


Є ВІДПОВІДЬ:

Щоб навчитись правильно та ефективно працювати в BAS Управління торгівлею – запрошуємо на наш курс Використання «BAS Управління торгівлею» — ЦСН «Проком» (csoprocom.com.ua)

Щоб не пропустити акції та корисні поради по роботі в BAS – підписуйтесь на наш телеграм канал https://t.me/Procom_ProBAS    

Язык материала:  ua