Мета нашої компанії -  надання якісних послуг по навчанню та консультуванню клієнтів.

BAS КУП. Розсилки та оповіщення клієнтам

Прикладне рішення дозволяє автоматично формувати розсилки і оповіщення різних груп клієнтів у відповідності до заданих користувачем шаблонів повідомлень. Список адресатів може бути сформований автоматично у відповідності до певних умов або сформований користувачем вручну.

Розсилка – це заздалегідь підготовлене повідомлення (взаємодія, e-mail), призначене для індивідуального відправлення широкій групі адресатів. Наприклад, інформація про проведені маркетингові заходи (сезонні знижки, розпродажі і т. д.) або зміни у графіку роботи складу (магазину).

Оповіщення – це повідомлення (e-mail або SMS), автоматично сформоване та надіслане при настанні певної події. Наприклад, при зміні стану замовлення, утворення простроченої заборгованості, нарахування бонусних балів і т. д.


Створення шаблонів повідомлень

Шаблони повідомлень призначені для опису правил, на підставі яких можна швидко та у відповідності до прийнятих на підприємстві стандартів ділової переписки створювати і надсилати електронні листи і повідомлення SMS. Досить значну частину листування та інформування клієнтів складають стандартні повідомлення, в яких змінюється тільки невеликий набір даних. Наприклад, необхідно проінформувати клієнта про зміну статусу його замовлення.

Для того щоб використовувати шаблони повідомлень при відправленні електронних листів і SMS, необхідно встановити відповідні функціональні опції в розділі НДІ і адміністрування – Настройка параметрів системи – Органайзер:

  • включено використання поштового клієнта;
  • включено використання дзвінків, SMS, зустрічей, запланованих взаємодій.

Новий шаблон повідомлень створюється в розділі CRM і маркетинг – Настройки та довідники – Шаблони повідомлень. Новий шаблон повідомлень може бути сформований для відправлення електронних листів або відправлення повідомлень SMS.

Реєстрація груп розсилок та оповіщень

Групи розсилок та оповіщення створюються в однойменному списку в розділі CRM і маркетинг – Настройки та довідники.

Формування списку адресатів для розсилок та оповіщень (оформлення підписки)

Список адресатів для розсилок та оповіщень можна сформувати з форми Групи розсилок і оповіщень по команді панелі навігації Передплатники і адресати.

До списку можна додати одного або декількох передплатників зі списку Клієнти (Додати – передплатника). Можна відібрати передплатників за довільними критеріями відбору (Додати – передплатників за відбором). Наприклад, можна відібрати в якості передплатників клієнтів, які відносяться до певного сегменту (наприклад, гуртові клієнти) і зазначених бізнес-регіонів (наприклад, Київ, Південь).

Реєстрація видів оповіщень по різних подіях (зміна статусу, прострочена заборгованість і т. д.)

Види оповіщення реєструються в однойменному списку (розділ CRM і маркетинг – Настройки та довідники). У виді оповіщення обов'язково реєструється група розсилок і повідомлень, відповідно до якої буде формуватися оповіщення. Передбачена можливість реєстрації виду оповіщення безпосередньо з форми групи розсилок і оповіщень.

Основне завдання виду оповіщення – це вказати, при настанні якої події повинні формуватися оповіщення. Список цих подій напередвизначений. Для кожного виду оповіщення повинно бути зазначено конкретну подію.

Текст повідомлення, який буде відправлений клієнту, формується у відповідності до шаблону повідомлень. Шаблон повідомлень можна задати безпосередньо з форми виду оповіщення.

Реєстрація розсилок з маркетингових акцій (реклама, оповіщення промаркетингові акції, що проводяться, і т. д.)

Розсилки реєструються документом Розсилка. Документ може бути введено на підставі маркетингового заходу чи зі списку Групи розсилок і оповіщень.

У документі обов'язково зазначається група розсилок і повідомлень. На підставі даних з групи розсилок і оповіщень визначається список адресатів, форма розсилки (e-mail) і правила застосування (примусово або відповідно до підписки).

У документі розсилки можна уточнити список адресатів.

Цікаво? Приєднуйтесь до наших соціальних мереж, щоб не пропустити новини про головні події в сфері автоматизації бізнесу 

Телеграм

Facebook

Youtube

З приводу придбання дистрибутиву нового програмного продукту, пільгового апгрейду, сервісного обслуговування звертайиесь до нас в ТОВ «Проком» ((099) 30-099-50, (067) 30-067-50), або до своєї обслуговуючої компанії..


Язык материала:  ua