Управління торговим підприємством 8

400 грн.
5
Записаться Задать Вопрос

Короткий огляд підсистем прикладного рішення 
«
Управління торговим
підприємством 8»
 і основні принципи
 їх взаємодії в рамках управлінського обліку


Мета семінару:

Продемонструвати слухачам основні принципи взаємодії підсистем прикладного рішення «Управління торговим підприємством 8» в рамках управлінського обліку, розглянути їх взаємозв'язок на конкретних прикладах за допомогою стандартного документообігу зі стислим обґрунтуванням ролі основоположної довідкової інформації в даному взаємозв'язку, проаналізувати розглянуті операції за допомогою різних видів звітності.

Слухачі семінару:

Управлінці, менеджери, а також програмісти, які займаються впровадженням «1С:Підприємство 8» на торговельних підприємствах, які прагнуть:

  • визначитися з вибором прикладного рішення на платформі «1С:Підприємство 8» для впровадження на власному підприємстві;
  • сформувати цілісне уявлення про взаємозв'язок основних підсистем прикладного рішення «1С:Підприємство. Управління торговим підприємством 8 для України» в рамках управлінського обліку;
  • розібратися в основних відмінностях даного прикладного рішення «Управління торгівлею 8».

Формат семінару:

Семінар представлений у вигляді презентації. Всю теоретичну інформацію проілюстровано на конкретних прикладах. Довідкова інформація розглядається оглядово, викладач звертає увагу слухачів на основні довідники, на яких базується дана підсистема і які мають свої виняткові особливості. Основний акцент спрямований на розгляд документообігу, що впливає на взаємозв'язок підсистем прикладного рішення.

Серед підсистем розглядаються: ціноутворення, склад, закупівлі і продажі, грошові кошти, роздріб, виробництво, управління відносинами з покупцями і постачальниками. Приділяється увага календарному плануванню закупівель і продажів, демонструється робота з платіжним календарем.

Підсистема «Кадровий облік і розрахунок заробітної плати» в даному семінарі не розглядається. За бажанням слухачів вона може бути висвітлена на прикладі даного прикладного рішення в рамках семінарів, спрямованих суто на вивчення концепції кадрового обліку і механізмів розрахунку заробітної плати.

Роз'яснюється технологія аналізу інформації в звітах.

Тривалість і графік семінару:

Тривалість семінару – 5 академічних годин.

Примітки:

  • Рекомендований графік проведення семінару – по 5 годин протягом двох днів. Кількість учасників семінару – від 4 до 6 осіб;
  • розклад складається індивідуально для кожної групи;
  • 1 академічна година = 45 хвилин.

 Матеріали, які надаються слухачу:


Записаться
Оформите заявку на сайте, мы свяжемся с Вами в ближайшее время и ответим на все интересующие вопросы.

Характеристики

Продолжительность курса 5
Вернуться к списку